Seurustelen edelleen ihanan mieheni kanssa, ja olen häneen korviani myöten rakastunut!

 

Jälleen kerran pohdin kuinka onnekas olenkaan kun saan olla niin upean ihmisen kanssa. Kuinka paljon onnellisempi olenkaan kun en ole enää niin yksin. Tajusin tämän taas kerran, ja päätinkin hieman vaahdota hänestä!

 

Kultani on kaunis, hoikka mies. Hänellä on upeat, pitkähköt ruskeat hiukset ja siniharmaat, lempeät silmät. Hänen kosketuksensa on hellä ja rakastava. Hänellä on ihana tapa suudella otsaani, kaulaani ja korvieni seutua. Joskus hän sivelee kasvojani ja katsoo minua rakastavasti, ja kertoo kuinka kaunis olen. 

Tänä aamuna heräsin siihen, kuinka kultani kietoi kätensä ympärilleni puoliunessa. Mikä onnentunne minut valtasikaan kun tunsin hänen lämpimän kätensä selkääni vasten.

Ja kuinka kaunis hän onkaan rakastelumme jälkeen, se ihana hymynkaarre suloisilla huulillaan.

 

Kultani huomaa, jos olen jännittynyt tai stressaantunut, ja tekee kaikkensa parantaakseni oloani. Äidinkielen kirjoitusten jälkeen hän hieroi pitkään selkääni ja muuta vartaloani tuoksuvalla hierontaöljyllä. päättäen session ihaniin suudelmiin ja rakasteluun. Hetken sängyllä sylikkäin makailun jälkeen menimme saunaan oluiden kera, jutellen kaikesta muusta paitsi koulusta. Puettuani minua odotti alakerrassa kultani tekemä (kasvisruoka)illallinen, minkä nautimme kynntilän loisteessa. Ilta jatkui mm elokuvaa katsellessa. Koskaan ennen en ole ollut yhtä rentoutunut toisen ihmisen seurassa, kuin mitä olen ollut kultani kanssa. Hänen kanssaan minun on vaivaton olla. Myös hän on puhunut siitä, kuinka harvan ihmisen kanssa hän on voinut vain olla, puhumatta mitään ilman "kiusaantunutta hiljaisuutta".

 

Meillä on hyvin samankaltainen musiikkimaku ja maailmankatsomus (ateismi). Hän on oikein älykäs ja hänen kanssaan on mukava keskustella. Toisaalta hän ei ota opiskelua yhtä vakavasti kuin minä, ka onkin  siksi auttanut minua hellittämään sen suhteen.

 

Ei voi tietää, kauan tätä autuutta kestää, mutta yritän olla ajattelematta sitä.